دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
الانتخابات

حوزه/ فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پیامی تصریح کرد: بی شک مشارکت گسترده مردم در دور دوم انتخابات یأس مضاعف دشمن را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، در پیام سردار مرتضی عمومهدی ضمن قدردانی از وظیفه شناسی و حضور مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری آمده است. استمرار حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات به صلابت کشور می‌انجامد.

در این پیام همچنین تأکید شده است: اکنون که تقدیر الهی بر این بود که با شهادت رئیس جمهور مردمی شاهد برگزاری زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور باشیم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید، بر خود فرض می‌دانم از حضور آگاهانه شما مردم بصیر سرزمین دیار آفتاب که جلوه دیگری از مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشتید، صمیمانه قدردانی کنم.

در بخش دیگری از این پیام آورده شده است: بی‌شک تداوم و تقویت این مشارکت و حضور آگاهانه مردم در دور دوم رویداد ملی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، علاوه بر اینکه موجب صلابت و اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف خواهد شد، یأس بیشتر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دلگرمی دوستداران آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در سراسر جهان را در پی خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha